תערוכת Petfair אַסְיָה 2023

לאחרונה, החברה שלנו השתתפה בתערוכת חיות המחמד האסיאתית שהתקיימה בשנגחאי והביאה לתערוכה סט קווי ייצור של סטריליזציה אוטומטית למוצרי קערות. במהלך התערוכה, הציוד שלנו משך את תשומת לבם של לקוחות רבים, אשר הביעו עניין רב וכוונת שיתוף פעולה בציינו כי הציוד מתקדם.

קו הייצור שלנו לסטריליזציה של מוצרים ארוזים בקערה הוא מכשיר יעיל וחכם המיועד לתעשיית המזון לחיות מחמד. ציוד זה מאמץ טכנולוגיית עיקור מתקדמת, שיכולה לעקר במהירות וביעילות מוצרי קערה, מה שמבטיח את הבטיחות וההיגיינה של המוצרים. יחד עם זאת, לציוד יש גם יתרונות של אוטומציה גבוהה, תפעול קל, חיסכון באנרגיה והגנת הסביבה, מה שיכול לשפר מאוד את יעילות הייצור ואיכותו.

主图2.png

בתערוכה, קו ייצור העיקור האוטומטי שלנו למוצרים ארוזים בקערה משך את תשומת הלב של לקוחות רבים. כולם הביעו כי הטכנולוגיה של הציוד מתקדמת, העיצוב סביר והביצועים יציבים, מה שמתאים מאוד לצרכי הייצור שלהם. יחד עם זאת, הם גם מעריכים את המקצועיות ויכולת החדשנות של החברה שלנו, מתוך אמונה שהחברה שלנו היא מפעל חזק ומבטיח.

השתתפות זו בתערוכת חיות המחמד באסיה מציגה לא רק את החוזק והיכולות החדשניות של החברה שלנו בתחום של מכונות מזון לחיות מחמד, אלא גם מספקת לנו הזדמנויות ומשאבים נוספים להרחבת השוק שלנו. אנו מאמינים שבעתיד נמשיך לספק ללקוחות מוצרים ושירותים איכותיים ויעילים יותר, תוך קידום הפיתוח והחדשנות של תעשיית המזון לחיות מחמד.

తాజా ధరను పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా ప్రత్యుత్తరం ఇస్తాము (12 గంటల్లో)